Портфоліо


Крохмаль Наталя Борисівна


вища категорія, вчитель-методист





Педагогічне кредо:


« Успішний педагог - джерело успіху вихованців».



Освіта: Московський педагогічний інститут, факультет «Дефектологія» (1975 р.).

Педагогічний стаж: 40 років.

Тема самоосвіти вчителя: « Здоровязбереження як умова всебічного розвитку особистості».

Педагогічні досягнення:

  • Наталя Борисівна-автор програми опрацювання проблеми «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу, як умова формування здоров’я молодого покоління».
  • Під її керівництвом була створена модель «Школи успіху», розроблений алгоритм втілення інноваційних технологій у НВП закладу, відпрацьована система моніторингу якості знань учнів,сформований банк інтелектуальної продукції ( філософсько-педагогічна мозаїка «Чинники впливу на результати успішності» , буклет «Золотий розсип цікавих педагогічних ідей», методичні аукціони «Родзинки педагогічної творчості»,«Знай, вивчай, впроваджуй», методичний топ-лист вчительське ноу-хау).
  • Вона є автором збірника «Здоровя через освіту», проектів «Створення єдиного корекційного простору», «Творчий портрет вчителя», «Педагогічна інновація», «Від творчого вчителя-до творчого учня».
  • Уміло скеровує роботу методичних служб навчального закладу, формулою яких є : «Студія педагогічного пошуку-креативний педагог-успішний учень». Багато уваги приділяє організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. За її ініціативою започаткована щорічна шкільна акція «Гордість та надія школи».
  • Системою у роботі завуча школи є проведення методичних заходів : круглого столу «Методичній роботі - наукове забезпечення», методичного рингу «Сучасні педагогічні технології», декади «Ініціатива і творчість молодих».
  • У співавторстві з кафедрою корекційної педагогіки ЗОІ ППО розробила концептуальну структурно-організаційну модель навчання і виховання дітей з особливими потребами, також є консультантом розробки посібника з методично-програмового забезпечення курсу «Українське жестове мовлення», виданим інститутом спеціальної педагогіки АПН України.
  • Особливу увагу Наталія Борисівна приділяє формуванню генерації молодих педагогів. Про якість методичного супроводу молодих педагогів свідчить той факт, що серед педагогів – переможців ярмарку педагогічних ідей 2012/2013 н.р. є два молодих спеціаліста ( Сапальова Н.Г., Жук О.А.).
  • Крохмаль Н.Б. також є постійним експонентом Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських конференцій, конкурсів, семінарів:
  • 2012 рік - учасник міжнародної наукової конференції «Актуальність проблеми фізичного виховання, спорту та туризму в сучасних умовах життя»,
  • 2012 рік - учасник вебінар-конференції «Система планування та проектування роботи школи»,
  • 2013 рік - учасник конференції «Корекція психо-фізичного розвитку дітей старшого шкільного віку», де була нагороджена почесною грамотою від кафедри корекції та реабілітації фізичного виховання ЗНУ,
  • 2014 рік – учасник вебінар-конференції «Інноватика в освіті»,
  • травень 2015 року - учасник обласного семінару-практикуму «Організація інклюзивного середовища у ЗНЗ»,
  • червень 2015 року – учасник Всеукраїнської конференції «Педагогічні читання – 2015».





Панфілова Ганна Михайлівна



 Категорія: перша категорія, старший викладач
 Освіта: Бердянський педагогічний інститут ім. П. Осипенко, факультет «Педагогіка і психологія» (1988р.) , Запорізький державний університет, факультет « Українська філологія»(2001р.).
Педагогічне кредо:  зумій запалити іскорку творчості , бажання,      навчи працювати точно й акуратно-пожнеш подвійний успіх , щастя творчої співпраці.
 Стаж роботи : 24 роки.
 Проблема, над якою працює : «Використання на уроках  мови та літератури здоровязбережувальних технологій».
 Наукові досягнення: написала у співавторстві з       Крохмаль Н.Б., Пліс В.М., Конограй І.В. Програму «Розвиток слухо-зорового сприймання учнів в умовах ЗНРЦ». 
 Учні щорічно займають 1, 2, 3 призові місця у шкільних олімпіадах з російської мови та зарубіжної літератури для дітей з вадами слуху, є учасниками Всеукраїнських конкурсів «Патріот»,  «Лелека», «Олімпус», «Соняшник».








Сапальова Наталія  Григорівна

Категорія:  Спеціаліст  І  категорії
Педагогічне  кредо:“Даруй себе дітям! Будь терплячим в чеканні   дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!”

                                                                              Ш.О.Амонашвілі



Життєве  кредо:  Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я  маю зробити?» Увечері, перше ніж  заснути: «Що я зробив?» 

                                                                                              Піфагор

Стаж  роботи: 28 років
СпеціальністьФілолог. Викладач української  мови  та  літератури
КваліфікаціяВчитель української мови та літератури
Місце роботи: КЗ ЗСЗШІ  «Джерело»
Посада: Вчитель української мови та літератури, російської мови та  зарубіжної літератури
Тема  самоосвіти«Впровадження  інтерактивних технологій   на  уроках  української  мови  та  літератури»
Мої  досягнення:

  •  * 2012 -2013 н.р. учасник  педчитань з гуманної педагогіки  «Маніфест гуманної педагогіки  -  шлях  у  майбутнє»
    * 2012 – 2013н.р. участь у конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень»: номінація   відеоролик. Знімався відеоролик на власний вірш «Письмо  к  Джульетте»
     * Листопад 2013 року успішно завершила  курс  за програмою  Intel  «Навчання для  мабутнього»
    * Лютий 2013 року участь  в  навчальному  курсі  MICROSOFT«Основи  безпечної  роботи  з ІКТ  в  навчальному  закладі»
     * Березень  2014р.  учасник  Всеукраїнського  науково-практичного семінару  «Розвиток  особистості  обдарованого  учня  засобами  соціально-педагогічного  проектування  в  системі освіти  та  родини»
    * Кординатор Всеукраїнської  предметної  олімпіади з української  мови  «Олімпус» (осіння сесія)
   * Координатор  всеукраїнської  народознавчої  гри  «Соняшник»
  •  * Готую учнів до участі у різних конкурсах та олімпіадах, де вони займають призові місця
         * Член засідань районних МО
 
   






Васильєва Тетяна Святославівна


Вчитель історії I-ї категорії

 

Освіта: Запорізький Державний університет (1998 р.; спеціальність – «Історик. Викладач історії»); НПУ ім. Драгоманова (2016 р.; спеціальність – «Вчитель шкіл глухих і слабочуючих. Сурдопедагог.»).

Стаж роботи: 18 років.

Проблемна тема: «Збереження здоровя учасників процесу навчання та виховання школярів».

Наукові досягнення:

  • Учасник педчитань – 2010; 2015;
  • Учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні читання – 2014» з теми: «Демократичні перетворення України і її нечуючі та слабочуючі громадяни»;
  • Один з організаторів та учасників виставок «Феномен сурдопедагогіки» 2013р. у м. Київ та м. Запоріжжя;
  • Автор розробки циклу відкритих уроків та позакласних заходів з патріотичного виховання;
  • Її учні систематично приймають участь у шкільних, районних олімпіадах з історії, конкурсах « Лелека», «Олімпус», позашкільних виховних заходах.





Коваль Рита Олексіївна

Вчитель української мови та літератури, 
спеіаліст ІІ категорії


Педагогічне кредо: відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.

Освіта: Запорізький державний університет, "Українська мова та література", 2004 рік.

Стаж роботи:13 років.

Проблема, над якою працює : «Реалізація між предметних зв’язків шляхом використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі викладання української мови та літератури».

Наукові досягнення:

Уні щорічно займають 1, 2, 3 призові місця у шкільних олімпіадах з  української мови та літератури для дітей.





Засоріна Ольга Володимирівна

Вища категорія, старший викладач


Педагогічне кредо: «Даруй знання, любов і радість дітям».

Освіта: Запорізький державний педагогічний інститут (1982 р.; філологічний факультет , спеціальність «російська мова і література »).

Стаж роботи: 29 років.

Проблемна тема: «Збереження здоровя учасників процесу навчання та виховання школярів».

Наукові досягнення: Її учні систематично приймають участь у шкільних, районних олімпіадах , конкурсах « Лелека», «Олімпус», « Патріот», «Соняшник» , позашкільних виховних заходах.





Шокарєва Олена Єгорівна

Вища категорія, вчитель-методист



Педагогічне кредо: дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і дорослих, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними в їх спосіб думання, можна виховати чесних, щирих, правдолюбивих і справді вільних людей.

Освіта: Київський педагогічний інститут ім.Драгоманова, факультет «Дефектологія. Сурдопедагогіка» (1975 р.).

Педагогічний стаж: 44 роки.

Тема самоосвіти вчителя: «Розвиток мовленнєвих компетенцій на уроках української мови та літератури.»

Педагогічні досягнення: у 2007 р. приймала участь у конкурсі «Вчитель року спеціальних навчальних закладів» та посіла 2 призове місце.

Протягом останніх років нечуючі учні , яких навчає Олена Єгорівна, займають призові місця у шкільних олімпіадах та конкурсах.




 
Данкевич Галина Борисівна

Категорія: 1 
 Стаж роботи: 50 років

 

Данкевич Галина Борисівна у 1971 р. закінчила Московський державний інститут за спеціальністю «Дефектологія».

З 1965 року працює в нашому закладі, виховує і навчає дітей з вадами слуху. Педагог досконало володіє ефективними формами і методами навчально-виховного процесу. Багатий досвід роботи є запорукою успішного виконання вимог сучасного суспільства до навчання , розвитку й виховання дітей, які потребують педагогічної корекції. Її уроки відрізняються майстерністю, цікавістю та актуальністю, насиченістю і практичною спрямованістю. На них панує атмосфера співробітництва, довіри, взаєморозуміння, що є наслідком відповідальності, любові та відданості
 своїй професії.


В арсеналі педагога інтерактивні методи навчання, які 

дозволяють нечуючим учням розкрити 

свій творчий потенціал , активізувати пізнавальний інтерес

 до знань і найголовніше-

систематично поповнювати словниковий запас , працюючи над

 вдосконаленням мовленнєвої компетентності. 
 

Шляхом ефективного використання слухо-мовленнєвих

 технологій вона на кожному уроці 

забезпечує високий рівень звуковимови, розвиваючи слух дітей з

 вадами слуху.


Головною рисою роботи педагога є створення оптимальних 

умов для навчання , розвитку та самовираження кожної

 дитини як особистості.





 
Флюр Юлія Олександрівна

Вчитель історії ІI-ї категорії


Педагогічне кредо: «Не зупинятися на досягнутому».

Освіта: Запорізький Державний університет ( 2003 р.; спеціальність – «Історик. Викладач історії»).

Стаж роботи: 13 років.

Проблемна тема: «Доцільність здоров’язберігаючих технологій на уроках правознавства ».

Наукові досягнення:

  • Учасник педчитань – 2008р., 2010 р. у м. Ужгород та м. Тернопіль.
  • Учасник Всеукраїнського науково-практичного семінару «Бінарне слухопротезування», 2008 рік, м. Київ.
  • Автор розробки циклу відкритих уроків та позакласних заходів з патріотичного виховання.
  • 2004-2010 активний учасник збору і систематизації історичних матеріалів «Історія виникнення школи-хутора глухих дітей».









5 комментариев: