Крохмаль
Наталя Борисівна
вища
категорія, вчитель-методист
Педагогічне
кредо:
«
Успішний педагог
-
джерело успіху вихованців».
Освіта:
Московський педагогічний інститут,
факультет «Дефектологія» (1975 р.).
Педагогічний
стаж: 40
років.
Тема
самоосвіти вчителя:
«
Здоров’язбереження
як умова всебічного розвитку особистості».
Педагогічні
досягнення:
- Наталя Борисівна-автор програми опрацювання проблеми «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу, як умова формування здоров’я молодого покоління».
- Під її керівництвом була створена модель «Школи успіху», розроблений алгоритм втілення інноваційних технологій у НВП закладу, відпрацьована система моніторингу якості знань учнів,сформований банк інтелектуальної продукції ( філософсько-педагогічна мозаїка «Чинники впливу на результати успішності» , буклет «Золотий розсип цікавих педагогічних ідей», методичні аукціони «Родзинки педагогічної творчості»,«Знай, вивчай, впроваджуй», методичний топ-лист вчительське ноу-хау).
- Вона є автором збірника «Здоров’я через освіту», проектів «Створення єдиного корекційного простору», «Творчий портрет вчителя», «Педагогічна інновація», «Від творчого вчителя-до творчого учня».
- Уміло скеровує роботу методичних служб навчального закладу, формулою яких є : «Студія педагогічного пошуку-креативний педагог-успішний учень». Багато уваги приділяє організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. За її ініціативою започаткована щорічна шкільна акція «Гордість та надія школи».
- Системою у роботі завуча школи є проведення методичних заходів : круглого столу «Методичній роботі - наукове забезпечення», методичного рингу «Сучасні педагогічні технології», декади «Ініціатива і творчість молодих».
- У співавторстві з кафедрою корекційної педагогіки ЗОІ ППО розробила концептуальну структурно-організаційну модель навчання і виховання дітей з особливими потребами, також є консультантом розробки посібника з методично-програмового забезпечення курсу «Українське жестове мовлення», виданим інститутом спеціальної педагогіки АПН України.
- Особливу увагу Наталія Борисівна приділяє формуванню генерації молодих педагогів. Про якість методичного супроводу молодих педагогів свідчить той факт, що серед педагогів – переможців ярмарку педагогічних ідей 2012/2013 н.р. є два молодих спеціаліста ( Сапальова Н.Г., Жук О.А.).
- Крохмаль Н.Б. також є постійним експонентом Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських конференцій, конкурсів, семінарів:
- 2012 рік - учасник міжнародної наукової конференції «Актуальність проблеми фізичного виховання, спорту та туризму в сучасних умовах життя»,
- 2012 рік - учасник вебінар-конференції «Система планування та проектування роботи школи»,
- 2013 рік - учасник конференції «Корекція психо-фізичного розвитку дітей старшого шкільного віку», де була нагороджена почесною грамотою від кафедри корекції та реабілітації фізичного виховання ЗНУ,
- 2014 рік – учасник вебінар-конференції «Інноватика в освіті»,
- травень 2015 року - учасник обласного семінару-практикуму «Організація інклюзивного середовища у ЗНЗ»,
- червень 2015 року – учасник Всеукраїнської конференції «Педагогічні читання – 2015».
Панфілова Ганна
Михайлівна
Категорія: перша категорія,
старший викладач
Освіта: Бердянський педагогічний інститут ім. П. Осипенко, факультет «Педагогіка і
психологія» (1988р.) , Запорізький державний університет, факультет «
Українська філологія»(2001р.).
Педагогічне кредо: зумій запалити іскорку творчості , бажання, навчи працювати точно й акуратно-пожнеш подвійний успіх , щастя творчої співпраці.
Стаж роботи : 24 роки.
Проблема, над якою працює : «Використання на уроках
мови та літератури здоров’язбережувальних технологій».
Наукові досягнення: написала у співавторстві з Крохмаль Н.Б., Пліс В.М.,
Конограй І.В. Програму «Розвиток слухо-зорового сприймання учнів в умовах
ЗНРЦ».
Учні щорічно займають 1, 2, 3 призові місця у
шкільних олімпіадах з російської мови та зарубіжної літератури для дітей з
вадами слуху, є учасниками Всеукраїнських конкурсів «Патріот», «Лелека», «Олімпус», «Соняшник».
Сапальова Наталія
Григорівна
Категорія: Спеціаліст
І категорії
Педагогічне кредо:“Даруй
себе дітям! Будь терплячим в чеканні дива
і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!”
Ш.О.Амонашвілі
Життєве кредо: Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?» Увечері, перше ніж заснути: «Що я зробив?»
Піфагор
Стаж роботи: 28 років
Спеціальність: Філолог. Викладач української мови
та літератури
Кваліфікація: Вчитель української мови та літератури
Місце роботи: КЗ ЗСЗШІ «Джерело»
Посада: Вчитель української мови
та літератури, російської мови та зарубіжної
літератури
Тема самоосвіти: «Впровадження інтерактивних
технологій на уроках
української мови та
літератури»
Мої досягнення:
- * 2012 -2013 н.р. учасник педчитань з гуманної педагогіки «Маніфест гуманної педагогіки - шлях у майбутнє»
* 2012 – 2013н.р. участь у
конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень»: номінація відеоролик. Знімався відеоролик на власний
вірш «Письмо к Джульетте»
* Листопад 2013 року успішно
завершила курс за програмою
Intel
«Навчання для
мабутнього»
* Лютий 2013 року участь в
навчальному курсі MICROSOFT«Основи безпечної
роботи з ІКТ в
навчальному закладі»
* Березень 2014р.
учасник Всеукраїнського науково-практичного семінару «Розвиток
особистості обдарованого учня
засобами
соціально-педагогічного
проектування в системі освіти та
родини»
* Кординатор
Всеукраїнської предметної олімпіади з української мови
«Олімпус» (осіння сесія)
* Координатор всеукраїнської народознавчої
гри «Соняшник»
- * Готую учнів до участі у різних конкурсах та олімпіадах, де вони займають призові місця
* Член засідань районних МО
Васильєва
Тетяна Святославівна
Вчитель
історії I-ї
категорії
Освіта:
Запорізький Державний університет
(1998 р.; спеціальність – «Історик. Викладач
історії»); НПУ ім. Драгоманова (2016 р.;
спеціальність – «Вчитель шкіл глухих
і слабочуючих. Сурдопедагог.»).
Стаж
роботи:
18 років.
Проблемна
тема:
«Збереження здоров’я
учасників процесу навчання та виховання
школярів».
Наукові
досягнення:
- Учасник педчитань – 2010; 2015;
- Учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні читання – 2014» з теми: «Демократичні перетворення України і її нечуючі та слабочуючі громадяни»;
- Один з організаторів та учасників виставок «Феномен сурдопедагогіки» 2013р. у м. Київ та м. Запоріжжя;
- Автор розробки циклу відкритих уроків та позакласних заходів з патріотичного виховання;
Коваль Рита Олексіївна
Вчитель української мови та літератури,
спеіаліст ІІ категорії
спеіаліст ІІ категорії
Педагогічне
кредо:
відкрити
в кожній дитині душу творця, дати їй
змогу пробудитися і розквітнути.
Освіта:
Запорізький державний університет, "Українська мова та література", 2004 рік.
Стаж
роботи:13 років.
Проблема,
над якою працює
:
«Реалізація між предметних зв’язків
шляхом використання інформаційно-комунікативних
технологій в процесі викладання
української мови та літератури».
Наукові
досягнення:
Уні щорічно займають
1, 2, 3 призові місця у шкільних олімпіадах
з української мови та літератури
для дітей.
Засоріна
Ольга Володимирівна
Вища
категорія, старший викладач
Педагогічне
кредо: «Даруй знання, любов і радість
дітям».
Освіта:
Запорізький державний педагогічний
інститут (1982 р.; філологічний факультет
, спеціальність «російська мова і
література »).
Стаж
роботи:
29 років.
Проблемна
тема:
«Збереження здоров’я
учасників процесу навчання та виховання
школярів».
Наукові
досягнення: Її
учні систематично приймають участь у
шкільних, районних олімпіадах , конкурсах
« Лелека», «Олімпус», « Патріот»,
«Соняшник» , позашкільних виховних
заходах.
Шокарєва Олена Єгорівна
Вища
категорія, вчитель-методист
Педагогічне
кредо: дітей,
їх особисту гідність і їх потреби треба
так само шанувати, як і дорослих, і тільки
поводячись з ними лагідно, щиро, розумно,
як з рівними в їх спосіб думання, можна
виховати чесних, щирих, правдолюбивих
і справді вільних людей.
Освіта:
Київський педагогічний інститут
ім.Драгоманова, факультет «Дефектологія.
Сурдопедагогіка» (1975 р.).
Педагогічний
стаж: 44
роки.
Тема
самоосвіти вчителя:
«Розвиток
мовленнєвих компетенцій на уроках
української мови та літератури.»
Педагогічні
досягнення:
у
2007 р. приймала участь у конкурсі «Вчитель
року спеціальних навчальних закладів»
та посіла 2 призове місце.
Протягом
останніх років нечуючі учні , яких
навчає Олена Єгорівна, займають призові
місця у шкільних олімпіадах та конкурсах.
Данкевич
Галина Борисівна
Категорія:
1
Стаж роботи: 50 років
Данкевич
Галина Борисівна у 1971 р. закінчила
Московський державний інститут за
спеціальністю «Дефектологія».
З
1965 року працює в нашому закладі, виховує
і навчає дітей з вадами слуху. Педагог
досконало володіє ефективними формами
і методами навчально-виховного процесу.
Багатий досвід роботи є
запорукою успішного виконання вимог
сучасного суспільства до навчання ,
розвитку й виховання дітей, які потребують
педагогічної корекції. Її уроки
відрізняються майстерністю, цікавістю
та актуальністю, насиченістю і практичною
спрямованістю. На них панує атмосфера
співробітництва, довіри, взаєморозуміння,
що є наслідком відповідальності, любові
та відданості
своїй професії.
В
арсеналі педагога інтерактивні методи
навчання, які
дозволяють нечуючим учням
розкрити
свій творчий потенціал ,
активізувати пізнавальний інтерес
до
знань і найголовніше-
систематично
поповнювати словниковий запас , працюючи
над
вдосконаленням мовленнєвої компетентності.
Шляхом
ефективного використання слухо-мовленнєвих
технологій вона на кожному уроці
забезпечує високий рівень звуковимови,
розвиваючи слух дітей з
вадами слуху.
Головною
рисою роботи педагога є створення
оптимальних
умов для навчання , розвитку
та самовираження кожної
дитини як
особистості.
Флюр
Юлія Олександрівна
Вчитель
історії ІI-ї
категорії
Педагогічне
кредо: «Не зупинятися на досягнутому».
Освіта:
Запорізький Державний університет (
2003 р.; спеціальність – «Історик. Викладач
історії»).
Стаж
роботи:
13 років.
Проблемна
тема:
«Доцільність здоров’язберігаючих
технологій на уроках правознавства ».
Наукові
досягнення:
- Учасник педчитань – 2008р., 2010 р. у м. Ужгород та м. Тернопіль.
- Учасник Всеукраїнського науково-практичного семінару «Бінарне слухопротезування», 2008 рік, м. Київ.
- Автор розробки циклу відкритих уроків та позакласних заходів з патріотичного виховання.
- 2004-2010 активний учасник збору і систематизації історичних матеріалів «Історія виникнення школи-хутора глухих дітей».
Ми найкращі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ОтветитьУдалитьМи найкращі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ОтветитьУдалитьреспект и уважуха!
ОтветитьУдалитьНе лише найкращі,а й найталановитіші дівчата !!!
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить