МО історіко-гуманітарних дисциплін

МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Проблемна тема МО
   «Навчання учнів здоров’язбережувальних технологій – основа  отримання якісної  освіти та повноцінного ставлення до навчання та особистого здоров’я».

Участь у міжнародних, обласних семінарах, onlain-конференціях.1. Міжнародні обласні семінари, onlain-конференції
• участь та активне співробітництво вчителів МО у Всеукраїнському науково-практичному семінарі з теми «Психолого-педагогічне проектування освітнього середовища» (Сапальова Н.Г.)
• творча зустріч у засіданні круглого столу в ЗОІППО з проблеми «Хмарні сервіси у роботі філолога». (Сапальова Н.Г.)
• участь у семінарі «Технології формування національної ідентичності засобами історичної освіти». (Васильєва Т.С.)
• зустріч за круглим столом  в ЗОІППО щодо розв’язання проблеми «Хмаро-орієнтовне освітнє середовище навчання учнів українській  мові». (Панфілова Г.М.)

Сертифікація напрацювань
Сертифікація творчих доробок ЗД з НВР Крохмаль Н.Б. з теми «Індивідуальне навчання дітей з вадами слуху » та «Білінгвістичний підхід до навчання нечуючих учнів».
Сертифікація позакласного заходу «Я візьму той рушник» (Конограй І.В., Шокарєва О.Є.).

Творчі мікрогрупи на базі ЗОІППО
Співпраця з науковцями ЗОІППО вчителів школи-інтернату з проблеми «Хмаро-орієнтовне освітнє середовище в сучасній школі» (Сапальова Н.Г., Панфілова Г.М.).

Марафони здоров’я
Заходи, проведені у рамках екологічного марафону:
Проведення марафону духовного здоров’я у формі ярмарку педагогічної та учнівської творчості.

Предметні тижні
Творчі зустрічі педагогів, учнів у формі учнівських КВК, «мозкових штурмів», вікторин під час тижнів слов’янсь-ких мов. (Кер. Панфілова Г.М.)

Передовий педагогічний досвід
Підготовка теоретико-практичних напрацю-вань до участі у конкурсі «Вчитель року спеціальних закладів освіти - 2016 р.» (Васильєва Т.С.)

Недоліки
Недостатній розвиток творчих імпульсів учнів, які переростають у розвиток творчих здібностей особистості.

Завдання на новий навчальний рік
Розробка та впровадження навчально-виховних проектів в освітній процес, створення та апробація моделі розвитку творчого мислення дітей на уроках мови, літератури, історії.

Звіт МОФлюр історико-гуман. дисц. 2020-21

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРИКО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН КЗ «ЗСЗШІ «ДЖЕРЕЛО» ЗОР 2020-2021 н. р.

Звіт роботи МО педагогів історико-гуманітарних дисциплін 2019-2020 н.р.

ПЛАН РОБОТИ МО ВЧИТЕЛІВ ІСТОРИКО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН КЗ «ЗСЗШІ «ДЖЕРЕЛО» ЗОР 2019-2020 н.р.

Звіт роботи методичного об’єднання вчителів історико-гуманітарних дисциплін за 2018-2019 навчальний рік


Аналіз науково-методичної роботи МО вчителів історико-гуманітарних дисциплін у 2017-2018 н.р.

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2018-2019 Н.Р.

План роботи МО вчителів історико-гуманітарних дисциплін на 2018-2019 н.р.

"Даруй себе дітям" (засідання МО вчителів-філологів)

План роботи МО вчителів історико-гуманітарного циклу на 2017-2018 н.р.

МО історіко-гуманітарних дисциплін 2016-2017р.

Комфортне навчання дітей у школі - запорука повноцінного розвитку дитини

Комментариев нет:

Отправить комментарий