Випустивши
своїх девятикласників у широкий,
незвіданий світ, цього року я взяла маленьких п’ятикласників. Дітки дуже активні, сповнені
творчої енергії. Учні
у своїх справах ставлять перед собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні
запити. Їх об'єднує загальна мета діяльності, а не просто подібні цілі кожного
учня окремо. П’ятикласники
прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Їх відрізняють
стійкі інтереси. Ініціативність, активність, живий оклик на
нові справи, творчі починання - ось основні риси класного колективу.
У
класі панує
доброзичливість і дружелюбна атмосфера.
Більшість
учнів класу прислухаються до думки своїх
товаришів і приходять до одностайного
судження,
легко знаходять спільну мову, взаєморозуміння при вирішенні групових завдань.
Критичні зауваження з боку членів класу приймаються доброзичливо і сприяють
створенню єдиної
групової думки.
У
класі переважає мажорний, добрий загальний лад, доброзичливість у взаєминах. Успіхи чи
невдачі товаришів викликають переживання, щира участь інших членів класу, тут
мають місце схвалення, підтримка, а докори і критика робляться з доброзичливих
позицій. Дітям
подобається бувати разом, їм хочеться частіше перебувати в класі.
Доречно відмітити, що більшість учнів класу організовані і працьовиті, охоче відгукуються
на прохання старших.
З батьками контакти добре
налагоджені. Більша
частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного
колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є
активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.
Основне завдання, яке я ставила в період адаптації -
створення в класі атмосфери психологічного комфорту і підтримки кожного учня
- повністю реалізоване.
Учні 5 класу були залучені до підготовки і проведення
спільних зі старшокласниками заходів, свят і спортивних змагань. Брали участь у
всіх колективно - творчих справах школи та класу, що проводились до цього часу.
За підсумками І семестру у класі три учениці, які
навчаються на високому рівні: Долгая Карина, Морозова Вікторія та Табакова
Дарина.
Я вважаю, що 5 клас добре пройшов
адаптаційний період навчання в середній школі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий