Застосування педагогами "Джерела" розвивального аспекту нетрадиційних уроків сприяло створенню оптимальних умов для максимальної самореалізації особистості кожного школяра з порушенням слуху; відбувався динамічний розвиток їхніх загальнолюдських інтересів, забезпечувався аспект щодо розуміння лінгвістичних та математичних понять через сформованість предметних компетентностей.
Як відомо, бінарні уроки створюють позитивну мотивацію, ситуацію успіху й значущості кожного школяра, а головне -стимулюють до комунікативної діяльності. Крім того, нетрадиційні уроки включають різноманітні вправи, завдання з елементами гри, ребуси, кросворди, загадки тощо.
Задля активізації пізнавальної діяльності учнів з ураженою слуховою функцією дві вчительки - з української мови та літератури Шокарєва Олена Єгорівна та з математики Шаповалова Наталія Леонідівна, запропонували учням 6-А та 7-А класів об'єднатись на шкільному подвір'і, щоб провести нетрадиційний урок з української мови та математики.
Чи вдалося це освітянам? Однозначно, так! Адже педагоги обрали пріорітетним напрямком компетентнісний підхід, що акцентує увагу на результатах навчання, на обсяг опанованої учнем інформації, на здатність школяра з особливими освітніми потребами діяти у різних міжпредметних ситуаціях та нестандартних умовах. А свіже повітря, осінні промені сонця та опале листя сприялиемоційному забарвленню уроку.
Автор: Шокарева О.Є.
Комментариев нет:
Отправить комментарий