Приницип "паралельного навчання" у "Джерелі"
У школі-інтернаті стало звичним проводити бінарні уроки, використовуючи прицип "паралельного навчання". Вчителі фізики (Шаповалова Наталія Леонідівна) та української мови (Шокарєва Олена Єгорівна) об'єднались в єдиному прагненні допомогти учням зураженою слуховою функцією усвідомити закони фізики, а паралельно - правила граматики.
Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени. І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовниів, які наввипередки бажали впоратись із завданням. Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.
Тож, спочатку школярі познайомились не тільки з будовою та принципом роботи електродвигунів, а й з їх застосуванням в промисловості та побуті. А потім, працюючи з деформованим текстом , пошуком відповідних малюнків закріпили свої знання. Разом з вчителем української мови учні в складених реченнях виокремлювали головни та другорядні члени. І це їм вдалось! Адже поряд була наочність: таблиці, ілюстрації, схеми. А головне - змагання фізиків і мовниів, які наввипередки бажали впоратись із завданням. Такі уроки допомагають вчителям активізувати освітній процес, особливо, коли це стосується учнів з особливими освітніми потребами.
Автори: Шаповалова Н.Л.
Шокарєва О.Є.
Комментариев нет:
Отправить комментарий