четверг, 24 декабря 2015 г.

Як минає адаптація п’ятикласників до навчання в середній школі



Випустивши своїх девятикласників у широкий, незвіданий світ, цього року я взяла маленьких п’ятикласників. Дітки дуже  активні, сповнені творчої енергії. Учні у своїх справах ставлять перед собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні запити. Їх об'єднує загальна мета діяльності, а не просто подібні цілі кожного учня окремо. П’ятикласники прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Їх відрізняють стійкі інтереси.    Ініціативність, активність, живий оклик на нові справи, творчі починання - ось основні риси класного колективу.
У класі   панує доброзичливість і дружелюбна атмосфера. 
Більшість учнів класу прислухаються до думки своїх товаришів і приходять до одностайного судження, легко знаходять спільну мову, взаєморозуміння при вирішенні групових завдань. Критичні зауваження з боку членів класу приймаються доброзичливо і сприяють створенню єдиної групової думки.
У класі переважає мажорний, добрий загальний лад, доброзичливість у взаєминах. Успіхи чи невдачі товаришів викликають переживання, щира участь інших членів класу, тут мають місце схвалення, підтримка, а докори і критика робляться з доброзичливих позицій. Дітям подобається бувати разом, їм хочеться частіше перебувати в класі.

Доречно відмітити, що більшість учнів  класу   організовані і працьовиті, охоче відгукуються на прохання старших.
        З батьками контакти добре налагоджені. Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.                                  
Основне завдання, яке я ставила в період адаптації - створення в класі атмосфери психологічного комфорту і підтримки кожного учня -  повністю реалізоване.

Учні 5 класу були залучені до підготовки і проведення спільних зі старшокласниками заходів, свят і спортивних змагань. Брали участь у всіх колективно - творчих справах школи та класу, що проводились до цього часу.  


За підсумками І семестру у класі три учениці, які навчаються на високому рівні: Долгая Карина, Морозова Вікторія та Табакова Дарина.
 Я вважаю, що 5 клас добре пройшов адаптаційний період            навчання в середній школі.  





Комментариев нет:

Отправить комментарий