Круглий стіл
«Педагогічні відкриття в роботі
зі слабо встигаючими учнями»
Ніхто
не знає сили своїх здібностей, доки він їх не випробував.
Джон
Локк
Мотивація до навчання є одним з
найважливіших компонентів ставлення учня до набуття знань. Є мотив - є й
бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність.
Вчителю дуже важливо під час
уроку охопити своєю увагою всіх учнів в класі, але разом з активними пізнайками
працюють діти, які з ряду певних причин не можуть опанувати
програмовий матеріал в повному обсязі. Таку категорію школярів називають
слабовстигаючими. Саме про роботу з такими учнями йшла розмова на засіданні МО вчителів історико-гуманітарного циклу у
школі-інтернаті «Джерело» 27 грудня 2016 року.
Під час круглого столу педагоги методичного об’єднання ділилися досвідом
щодо
впровадження моніторингового діагностування з метою своєчасного виявлення
прогалин у знаннях учнів, визначення причин слабкого встигання учнів та методів
їх подолання з метою підвищення якості опанування предметом.
В процесі обговорення проблеми вчителі
зробили висновок, що широке впровадження
інтегрованих уроків, новітні
технології навчання, ідеї розв'язання проблемно-пошукових завдань дають можливість для самореалізації навіть слабовстигаючого школяра.
Панфілова Г.М.
Рекомендовано для сайту департаменту та для блогу МО
Комментариев нет:
Отправить комментарий