среда, 28 декабря 2016 г.

Засідання МО вчителів історико-гуманітарних дисциплін у КЗ ЗСЗ ШІ «Джерело»

 Круглий стіл  «Педагогічні відкриття в роботі 
зі слабо встигаючими учнями»

Ніхто не знає сили своїх здібностей, доки він їх не випробував.
Джон Локк  
               Мотивація до навчання є одним з найважливіших компонентів ставлення учня до набуття знань. Є мотив - є й бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність.
             Вчителю дуже важливо під час уроку охопити своєю увагою всіх учнів в класі, але разом з активними пізнайками працюють діти,  які  з ряду певних причин не можуть опанувати програмовий матеріал в повному обсязі. Таку категорію школярів називають слабовстигаючими. Саме про роботу з такими учнями йшла розмова на засіданні МО  вчителів історико-гуманітарного циклу у школі-інтернаті «Джерело» 27 грудня 2016 року.
Під час круглого столу  педагоги методичного об’єднання ділилися досвідом  щодо  впровадження моніторингового діагностування з метою своєчасного виявлення прогалин у знаннях учнів, визначення причин слабкого встигання учнів та методів їх подолання з метою підвищення якості опанування предметом.
В процесі обговорення проблеми вчителі зробили висновок, що широке впровадження  інтегрованих  уроків, новітні технології навчання, ідеї розв'язання проблемно-пошукових завдань  дають можливість для самореалізації  навіть слабовстигаючого школяра.

                               Панфілова Г.М.
Рекомендовано для сайту департаменту та для блогу МО

Комментариев нет:

Отправить комментарий