Олімпіадний рух в
КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
Правильно говорять, що, якщо
людина талановита,
людина талановита,
Однак вона повинна ще зуміти
розвинути в собі всі ці дарування,
відшліфувати свої здібності і
правильно скористатися ними
з користю для себе і для людей,
але вдається це далеко не всім
і вже, у всякому разі, не відразу.
Алі Апшерон
Запорука успішного навчання в школі - це розвиток і активне використання учнями своїх здібностей. Творчі діти не обмежуються лише накопиченням і засвоєнням знань. Як правило, вони вміють на практиці застосовувати наявні знання і володіють найважливішою якістю - не зупинятися на досягнутому. Предметні олімпіади гарний плацдарм для розкриття здібностей дитини.
Що дає участь в олімпіадах? Насамперед це :
· активність школяра, його участь в олімпіадах сприяє самореалізації;
· участь в таких заходах як олімпіада дає потужний поштовх для розвитку і поглиблення знань;
· затребуваність дитини у суспільстві, її причетність до інтелектуального співтовариства;
· обдаруванням важливо порівнювати свої досягнення з успіхами інших;
· уміння знаходити потрібну інформацію і використовувати її в своїх цілях – запорука успішності.
Учні школи-інтернату «Джерело» кожного року беруть активну участь у Всеукраїнській предметній олімпіаді. Цей рік не є виключенням. З 3 по 17 жовтня 2017 в закладі відбувся I етап Всеукраїнської олімпіади школярів.
Олімпіада проводилася з наступних предметів: українська мова та література, російська мова, математика, фізика, хімія, біологія, історія, географія з використанням матеріалів, рекомендованих предметними кафедрами.
Були визначені терміни проведення Олімпіад:
№
|
О л і м п і а д и
|
Терміни
|
Класи
|
Кабінет
|
І (шкільний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади
| ||||
1.
|
Математика
|
03.10
|
5-11
|
№ 41
|
2.
|
Українська мова та література
|
04.10
|
6-11
|
№ 47
|
3.
|
Біологія
|
05.10
|
7-11
|
№82
|
4.
|
Російська мова та література
|
05.10
|
8-11
|
№ 47
|
5.
|
Історія
|
06.10
|
7-11
|
№85
|
6.
|
Хімія
|
06.10
|
7-11
|
№82
|
7.
|
Фізика
|
11.10
|
7-11
|
№80
|
8.
|
Географія
|
17.10
|
7-11
|
№83
|
Розподіл учасників шкільного етапу олімпіад з предметів і класів
(враховуючи, що один учень брав участь у декількох олімпіадах)
Предмет
|
Кількість учасників
|
Кількість переможців
7-11
класс
|
Кількість призерів
7-11 класс
|
Кількість учасників ІІ етапу
| ||||||
6 клас
|
7 клас
|
8-іклас
|
9 клас
|
10 клас
|
11 клас
|
12 клас
| ||||
Українська мова та література
|
9
|
7
|
8
|
7
|
2
|
1
|
2
|
16
|
4
|
3
|
Біологія
|
0
|
5
|
9
|
3
|
5
|
0
|
0
|
14
|
4
|
0
|
Географія
|
5
|
7
|
0
|
2
|
6
|
0
|
0
|
13
|
4
|
1
|
Історія
|
0
|
5
|
5
|
4
|
4
|
1
|
2
|
15
|
5
|
2
|
Російська мова
|
0
|
0
|
4
|
0
|
5
|
0
|
0
|
8
|
0
|
0
|
Математика
|
0
|
3
|
0
|
4
|
12
|
7
|
7
|
3
|
9
|
0
|
Хімія
|
0
|
7
|
10
|
4
|
3
|
0
|
0
|
11
|
3
|
0
|
Фізика
|
0
|
4
|
2
|
3
|
3
|
2
|
3
|
14
|
1
|
0
|
Таким чином в Олімпіаді взяли участь 182 учні, враховуючи, що один учень брав участь у декількох олімпіадах. З них призерами стали 94 учні що становить 51% від загальної кількості учасників. Співвідношення призових місць у розрізі класів показує, що найвищий якісний показник має 7-Б клас (із 18 призових місць учні отримали 6 дипломів І-го ступеня).
Найактивнішими учасниками олімпіад І етапу були учні 7-Б та 10 класів, а найбільш популярними предметами стали математика, фізика, хімія, українська мова та література.
Аналіз результативності учнів на шкільному етапі олімпіад, порівняльні результати у попередні роки свідчать про те, що педколективом проводиться серйозна робота щодо розвитку інтересів учнів до поглиблення знань з базових дисциплін, на рівні організована робота з обдарованими дітьми. Цьому, зокрема, сприяє гурткова робота, індивідуальні та групові заняття, інтелектуальні ігри та конкурси в позаурочний час.
Проте необхідно продумувати систему позаурочної роботи з обдарованими учнями з окремих предметів навчального плану, враховуючи результати Всеукраїнських олімпіадах.
Олімпіада з української мови та літератури
Олімпіада з історії
Олімпіада з географії
Проте необхідно продумувати систему позаурочної роботи з обдарованими учнями з окремих предметів навчального плану, враховуючи результати Всеукраїнських олімпіадах.
Олімпіада з української мови та літератури
Олімпіада з історії
Олімпіада з географії
Олімпіада з хімії
Автор: Сапальова Н.Г.
(Рекомендовано для блогу МО
історико-гуманітарних дисциплін,
порталу рейтингу освітніх конкурсів та
на сайт Департаменту)
Рецензент: Засоріна О.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий