среда, 25 октября 2017 г.

Олімпіадний рух в КЗ «ЗСЗШІ « Джерело» ЗОР

Олімпіадний рух в 

КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР

        Правильно говорять, що, якщо
 людина талановита,
 то талант у неї багатогранний.
Однак вона повинна ще зуміти
розвинути в собі всі ці дарування,
відшліфувати свої здібності і
правильно скористатися ними
 з користю для себе і для людей,
але вдається це далеко не всім
 і вже, у всякому разі, не відразу.


Алі Апшерон

Запорука успішного навчання в школі - це розвиток і активне використання учнями своїх здібностей. Творчі діти не обмежуються лише накопиченням і засвоєнням знань. Як правило, вони вміють на практиці застосовувати наявні знання і володіють найважливішою якістю - не зупинятися на досягнутому.  Предметні олімпіади гарний плацдарм для розкриття здібностей дитини.
Що дає участь в олімпіадах? Насамперед це :
·       активність школяра, його участь в олімпіадах  сприяє самореалізації;
·       участь в таких заходах як олімпіада дає потужний поштовх для розвитку і поглиблення знань;
·       затребуваність дитини у суспільстві, її причетність до інтелектуального співтовариства;
·       обдаруванням важливо порівнювати свої  досягнення з успіхами інших;
·       уміння знаходити потрібну інформацію і використовувати її в своїх цілях – запорука успішності.
Учні школи-інтернату «Джерело» кожного року беруть активну участь у Всеукраїнській предметній олімпіадіЦей рік не є виключенням. З 3 по 17 жовтня 2017 в закладі  відбувся I етап Всеукраїнської олімпіади школярів.
 Олімпіада проводилася з наступних предметів: українська мова та література, російська мова, математика, фізика, хімія, біологія, історія, географія з використанням матеріалів, рекомендованих предметними кафедрами.
Були визначені   терміни проведення Олімпіад: 

О л і м п і а д и
Терміни
Класи
Кабінет
І (шкільний) етап  Всеукраїнської  учнівської  олімпіади
1.
Математика
03.10
5-11
№ 41
2.
Українська мова та література
04.10
6-11
№ 47
3.
Біологія
05.10
7-11
№82
4.
Російська мова та література
05.10
8-11
№ 47
5.
Історія
06.10
7-11
№85
6.
Хімія
06.10
7-11
№82
7.
Фізика
11.10
7-11
№80
8.
Географія
17.10
7-11
№83

Розподіл  учасників  шкільного  етапу  олімпіад з предметів і класів
(враховуючи, що один учень брав участь у декількох  олімпіадах)

Предмет
Кількість учасників
Кількість переможців
7-11
класс
Кількість призерів
7-11 класс
Кількість учасників ІІ етапу
6 клас
7 клас
8клас
9 клас
10 клас
11 клас
12 клас
Українська мова та література
9
7
8
7
2
1
2
16
4
3
Біологія
0
5
9
3
5
0
0
14
4
0
Географія
5
7
0
2
6
0
0
13
4
1
Історія
0
5
5
4
4
1
2
15
5
2
Російська мова
0
0
4
0
5
0
0
8
0
0
Математика
0
3
0
4
12
7
7
3
9
0
Хімія
0
7
10
4
3
0
0
11
3
0
Фізика
0
4
2
3
3
2
3
14
1
0

      Таким чином в Олімпіаді взяли участь 182 учні,  враховуючи, що один учень брав участь у декількох  олімпіадах.  З них призерами стали 94 учні що становить 51% від загальної кількості учасників. Співвідношення призових місць у розрізі класів показує, що найвищий якісний показник має 7-Б клас (із 18 призових місць учні отримали 6 дипломів І-го ступеня).
Найактивнішими учасниками олімпіад І етапу були учні 7-Б та 10 класів, а найбільш популярними предметами стали математика, фізика, хімія, українська мова та література.    
Аналіз результативності учнів на шкільному етапі олімпіад, порівняльні результати   у попередні роки свідчать про те, що педколективом проводиться серйозна робота щодо розвитку інтересів учнів до поглиблення знань з базових дисциплін, на рівні організована робота з обдарованими дітьми. Цьому, зокрема, сприяє  гурткова робота, індивідуальні та групові заняття, інтелектуальні ігри та конкурси в позаурочний час. 
      Проте необхідно продумувати систему позаурочної роботи з обдарованими учнями з окремих предметів навчального плану, враховуючи результати Всеукраїнських олімпіадах.


Олімпіада з української мови та літератури




Олімпіада з історії



Олімпіада з географії





Олімпіада з хімії

 Автор: Сапальова Н.Г.
(Рекомендовано для блогу МО 
історико-гуманітарних дисциплін,
 порталу рейтингу освітніх конкурсів та 
на сайт Департаменту)

Рецензент: Засоріна О.В.




Комментариев нет:

Отправить комментарий