понедельник, 14 ноября 2016 г.

 «Хочу пізнати Україну»
(літературне інтелект-кафе)


  У школі-інтернаті «Джерело» вчителем Коваль Р.О. було проведено захід у формі літературного інтелект-кафе «Хочу пізнати Україну».  
 Захід був проведений з метою формування свідомого ставлення до українських традицій, звичаїв, побуту та культури нашого народу, реалізації розумових та творчих здібностей учнів.
   В ігровій формі учні проявили не тільки інтелектуальні, а й акторські здібності. З превеликим задоволенням відвідувачі кафе відтворили свої таланти  в різних амплуа,  тобто зіграли ролі  як власника  кафе, промоутера, адміністратора, майстер-шефа та постійних відвідувачів  закладу. На високому рівні  проявив свої акторські здібності Верба Данило у ролі  кумедного кума, який  випадково  зі своєю гуморескою  потрапляє до інтелігенції в   літературне інтелект-кафе «…інтелектуальну їжу споживать».
  В цьому незвичному кафе актори дарували  порцію гарного настрою і частували  смачними стравами.  Неординарне меню  по-особливому  вражає креативністю. Кожна страва відтворює певний задум вчителя, як різновид творчої діяльності дитини. Такі як борщ «Україномовний», котлети «Фольклорні», рагу «Музичне», літературна акція  блюд у вигляді повчальних рецептів: пампушки з гуморескою   та коктейль здоров’я.
 Творчий асортимент страв: пісні, танці, поезії, гуморески, презентації, творчих робіт у вигляді піар-листів  створив приємно вражаючу атмосферу, в якій панував  творчо-піднесений настрій. Саме він був доречною прикрасою в інтер’єрі  українського кафе, як відблиск   національного колориту. 
  Отже, за допомогою використаних інтерактивних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, вчителю вдалося дістати, ніби із народної скриньки   ті обдарування, якими наділена дитина.
                                                                                                                                             Автор  вчитель української мови Коваль Р.О.

(рекомендовано для блогу МО)



Комментариев нет:

Отправить комментарий