вторник, 5 ноября 2019 г.

   

         Система ОЗОН в спеціальній освіті
        
       Сучасне життя вимагає від педагогів нових підходів до традиційного шкільного життя. Як саме зорієнтувати дітей на вивчення  нових,  складних і не завсім зрозумілих тем шкільної програми, зробити урок цікавим і доступним кожному, без винятку, учневі?
Традиційні уроки залишаються в минулому, а нові форми занять повинні сприяти екологічному навчанню, бути такими, щоб дітям хотілося вчитися, творити, пізнавати. Ідеї педагогіки здоров’я підводять учителя до широкого використання нестандартних уроків, серед яких особливе місце посідають уроки на природі.
Під час осінніх канікул у школі-інтернаті  «Джерело» було проведено семінар для вчителів МО філологів та вчителів природничо-математичних дисциплін «Система ОЗОН в спеціальній освіті», яке пройшло під час осінніх канікул.
    Вчителі Панфілова Г.М. і Засоріна О.В. ознайомили присутніх з нестандартною формою проведення уроків - пленерними уроками, які проводяться  на  відкритому  повітрі, просто неба. Педагоги ознайомилися з різновидами таких уроків, специфікою їх проведення. Ці заняття націлені на цілісне сприйняття інформації, на розуміння багатств навколишнього світу в усіх його проявах. Зміна  звичної обстановки може значно підвищити мотивацію, цікавість і активність школярів, сприяти кращому запам’ятовуванню матеріалу. Всі педагоги з зацікавленням взяли участь  в проведенні рухливих ігор, виконанні різноманітних завдань в групах, вправ-енергізаторів для голосу, дихання, перегонів. Присутні відчули себе не тільки досвідченими педагогами, а й просто школярами.
   Кожний  учасник семінару «надихався» сучасними методами «ОЗОНУ» і бажає всі свої знання віддати учням!
Автори Панфілова Г.М., Засоріна О.В.
Редактор Засоріна О.В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий