Система ОЗОН в спеціальній освіті
Сучасне життя вимагає від педагогів
нових підходів до традиційного шкільного життя. Як саме зорієнтувати
дітей на вивчення нових, складних і не завсім зрозумілих тем шкільної
програми, зробити урок цікавим і доступним кожному, без винятку, учневі?

Під час осінніх канікул у школі-інтернаті
«Джерело» було проведено семінар для
вчителів МО філологів та вчителів природничо-математичних дисциплін «Система
ОЗОН в спеціальній освіті», яке пройшло під час осінніх канікул.
Вчителі Панфілова Г.М. і Засоріна О.В. ознайомили
присутніх з нестандартною формою проведення уроків - пленерними уроками, які
проводяться на відкритому
повітрі, просто неба. Педагоги ознайомилися з різновидами таких уроків,
специфікою їх проведення. Ці заняття націлені на цілісне сприйняття інформації,
на розуміння багатств навколишнього світу в усіх його проявах. Зміна звичної обстановки може значно підвищити
мотивацію, цікавість і активність школярів, сприяти кращому запам’ятовуванню
матеріалу. Всі педагоги з зацікавленням взяли участь в проведенні рухливих ігор, виконанні
різноманітних завдань в групах, вправ-енергізаторів для голосу, дихання,
перегонів. Присутні відчули себе не тільки досвідченими педагогами, а й просто
школярами.
Кожний учасник семінару «надихався»
сучасними методами «ОЗОНУ» і бажає всі свої знання віддати учням!
Автори Панфілова Г.М., Засоріна
О.В.
Редактор Засоріна О.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий