четверг, 28 декабря 2017 г.

Вихованці "Джерела" приймають участь у правопросвітницькому проекті "Я маю право!"

Про реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!» у 2017-2019 роках»


В рамках реалізації державного правопросвітницького проекту «Я маю право!» під час проведення предметного тижня з історії і права   та протягом грудня 2017 року вчителями Флюр Ю.О. та Васильєвою Т.С. були організовані заходи для учнів, учителів та батьків школи-інтернату «Джерело».

Вихованці 11-12 класів оформили стенд «Моя Україна – моя Батьківщина». Бібліотекар школи Котій І.М.підготувала книжкову виставку «Права дітей». Учні старших класів прийняли активну участь у годині спілкування «Я – громадянин України», яка дала змогу не лише поглибити знання учнів про свої права і обов’язки, а переконати їх у необхідності суворого дотримання законів. Під час виховних годин школярі та батьки мали змогу проаналізувати суспільно-політичні події в Україні та світі, спираючись на розповідь учителів-правознавців та   різноманітні джерела права (періодичні видання, презентації, юридичну літературу).


Проведення цих заходів має на меті підвищити рівень правової культури учнів закладу; сформувати навички правомірної поведінки, навчити школярів відповідно до норм права діяти в типових життєвих ситуаціях, виконуючи роль громадянина; проінформувати учнів, учителів, батьків щодо їхніх конституційних прав та обов’язків, поширити інформацію про можливості їх реалізації та захисту



Автор: Флюр Ю.О.
Рекомендовано на блог МО та
 на сайт Департаменту

Рецензент: Засоріна О.В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий