Що спільного у математики та української мови? Як можна поєднати дві такі різні науки на одному уроці? Відповідь на ці запитання - відкритий урок , проведений вчителями української мови Перегудою С.В. та математики Шаповаловою НЛ. у 5-А класі. Педагоги у
дружньому консенсусі продемонстрували нестандартний підхід у навчанні
учнів з ураженою слуховою функцією. Всі етапи уроку супроводжувались бінарним
мовленням учнів та за потребою - корегуванням звуковимови школярів
вчителями. Отже, варто констатувати, що п’ятикласники добре володіють навичками
користування сучасною технікою - виконанням он-лайн тестування за допомогою
планшетів, уміннями оперувати математичними термінами, навичками правильно
будувати відповіді на запитання вчителя та головне - працювати самостійно.
Вчителі-предметники, які були присутні на уроці, відмітили високу мотивацію до навчання з боку учнів та загальне емоційне забарвлення уроку. Присутні висловили думку про необхідність систематичного проведення таких уроків, які акумулюють знання з гумвнітарниї та математичних дисциплін, що і стало роззинкою цього незвичайного уроку.
Автор: Перегуда С.В.
Рекомендовано на блог МО
Рецензент: Засоріна О.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий